Inovovaná řada 5 splňující normu Stage V!

5 důvodů, proč zvolit řadu 5:

1. motor FARMotion splňující emisní normu Stage V

2. automatická převodovka Powershift (APS) s vysokým hydraulickým průtokem

3. až 16 LED pracovních světel

4. SDF systémy chytrého zemědělství

5. inovovaný design.

GIVE ME FIVE!

Řada 5 - razítka

Nové traktory DEUTZ-FAHR řady 5 přicházejí s 5 modely o výkonu od 95 až do 126 k a třemi variantami převodovky. Pohání je nové motory FARMotion 35 a 45 splňující emisní normu Stage V. Koncept modulární převodovky až se 60 rychlostními stupni pro jízdu vpřed a 60 pro jízdu vzad zvyšuje univerzálnost těchto traktorů. Nová převodovka Powershift (APS) si volí nejvhodnější rychlostní stupeň pro aktuální provozní podmínky. Řidič traktoru může kdykoliv do řazení APS zasáhnout.

Pojezdová rychlost se u nové řady 5 pohybuje od minimální rychlosti 300 m/h při jmenovitých otáčkách (pro zvláště pomalé činnosti se superplazivými převodovými skupinami) do maximální rychlosti 40 km/h při snížených ECO otáčkách motoru, to vše v závislosti na konfiguraci převodovky. PTO se čtyřmi rychlostmi (540/540E/1000/1000E) ovládá lamelová spojka v olejové lázni s elektrohydraulickým ovládáním. K dispozici je rovněž závislá PTO se samostatnou hnací hřídelí a přední PTO s rychlostí 1000 ot/min. Hydraulický systém disponuje maximálně čtyřmi hydraulickými okruhy vzadu a hydraulickým výkonem až 90 l/min. Maximální kapacita zadního tříbodového závěsu je 5400 kg. Na přání lze traktory vybavit předním závěsem se zvedací kapacitou 2100 kg.

Nová čtyřsloupková kabina TopVision s prosklenou střechou, umístěná na hydro-silent blocích, poskytuje dokonalé pohodlí při jakékoliv práci a nabízí skvělý výhled do všech stran. Na nově navrženou střechu kabiny lze instalovat až 12 LED pracovních světel, přičemž další LED osvětlení může být přidáno na sloupky kabiny nebo na kapotu.

Údaje o strojích nasazených v terénu lze sledovat přímo z kanceláře v reálném čase pomocí modulu CTM. Tyto údaje zahrnují informace o poloze, spotřebě paliva, průměrné rychlosti, provozních hodinách a rovněž chybové kódy.



Zpět